سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم، پرسنده را شفا می دهد و فضیلتها را می بخشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :12
کل بازدید :66975
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/2/29
9:14 ص

حرف اول- پنجشنبه متوجه شدم خانم همکارمون داره یک سری نستها را جواب میده . کنجکاو شدم. فهیمدم جواب یک مسابقه که از طرف مدیریت برگزار شده را داره میده. منم خواستم زرنگی کنم. پاسخنامه اش را گرفتم و ازش کپی گرفتم و به اسم خودم فرستادم. هم باری خودم هم از جانب همسرم و دخترم روی هم سه تا پاسخنامه فرستادم که شانسم برای بردن جایزه بیشتر بشه . همکاران هم که اینو دیدند همگی از روی پاسخنامه وی کپی زدند و خلاصه 7- 8 تا برگه یکسان تکمیل شد و به مدیریت ارسال شد. خوشحال و شاد اینکه راحت و بدون دردس جایزه را می بریم. خانم همکارم هم کاملا ما را قانع کرد که همه جوابها را درست داده.

آخر وقت اداری از مدیریت باهام تماس گرفتند. همکارمون که مسئول این مسابقات بود زنگ زد . گفت که 2-3 تا از این جوابها اشتباه بوده. تابلویه که همه از روی هم کپی زده اید. چون همگی همین 2- 3 تا اشتباه را داشتید . ما را بگو شاکی. آی سر خانم همکارمون غر زدیم. یک بار خواستیم زرنگی کنیم ها. آخه من توی مسابقات شانس خوبی بدارم. هر بار که شرکت کرده ام برنده دشه ام. اما این بار به خاطر خنگ بازی این همکارمون از جایزه محروم میشیم.حقشه این خانم همکارموئن را مجبور کنیم یک افطاری به عوان جریمه به همه بده .

حرف دوم- از دلارام بگم که پیشرفتهای زیادی کرده . نشستن برایش راحت تر شده. هر چند زیاد نمیتونه صاف بنشینه . ولی در حد اینکه چند لحظه فرصت داشته باشیکه یک عکس ازش بگیری میتونه تحمل کنه. مثل این عکس که داره کتاب آناتومی حیوانات را میخونه :

 

یا اینکه عاشق این شده روی هر چیز مسطحی ضربه بزنه . مثل روی میز یا عسلی. چون این کار خطرات خودش را داره ما سینی جلوش میذاریم که با دستش بهش ضربه برنه. آخه از صداش خوشش میاد . مثل این تصویر :

 

یا اینکه اتقدر وروجک شده که هر جایی ممکنه سر و کله اش پیدا بشه . مثل زیر میز. این عکمس را ببینید. آخه دختر زیر میز دنبال چی هستی؟

عاشق فضولی کردن تو خوراکی هایی است که ما می خوریم. البته اصلا رو بهش نمیدیما. اینکه بچه هوس کنه یا نه . چیزی که براش ضرر داشته باشه بهش نمیدیم. ولی هندوانه دوست داره. میبینید که م یخواد همه هندوانه را بخوره :

 

من نمیدونم این دختر با نماز خوندن من چه مشکلی داره . هر وقت م یخوام نمیاز بخونم میره سر وقت مهر من . بازم اگه مهر را برداره و بره خوبه. همونجا روی سجاده دراز میکشه و مهر را می خوره . ببینید با چه مصیبتی من رفتم توی سجده:

قبلا گفته بودم که دلارام مثل من میخوابه . اینم شاهد قضیه . عین من لم میده رو رختخواب.

 

خلاصه الحمدالله خونه مان با وجود این بچه پر از سوژه است . هر روز هم شیرینتر میشه. خداراشکر.

 

 


94/4/12::: 10:14 ع
نظر()