سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :12
کل بازدید :66964
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/2/29
7:13 ص

حرف اول- امروز برای اولین بار بین هادی و رضا (رئیس جدید خدمات بانکی) جرو بحث شد . آخه ما قبلا هی غیبت گروهبان (رئیس خدمات بانکی قبلی) را می کردیم که کارهایش را گردن تحویلدارها می اندازه. اما سرمون اومد و این رضا بدتر از گروهبان شده. علاوه بر اینکه کارهایش را گردن من و هادی میندازه ، خانم همکارمون را دربست دستیار خودش کرده. بطوریکه عملا فقط من و هادی تحویلداری میکنیم.

امروز صبح هادی به رضا گفت :«یک کم از این خانم کار بکش. همش من و مجید داریم سند میزنیم.» اما رضا گفت:«اینخ انم که از شما بیشتر سند میزنه.» این را که گفت دیدم هادی رفت تو هم و توی سیسنم یک سری گزارش گرفت و و یک جدول تنظیم کرد و بهم گفت  :«ببین تو از هم بیشتر سند زدی. این خانمه از همه کمتر سند زده .» بعد این جدول را نشان رضا داد و گفت :«نگو ما کم کار می کنیم. از این بعد هم من کارهای صدور دسته چک را انجام نمیدم.میخای نامه به رئیس بگو، به مدیریت بگو. بده به هرکی که بیشتر کار میکنه»

خلاصه با این حرکت کاری کرد که دیگه رضا به هادی کاری نسپرد . من نمیدونم این خدمات بانکی ها چرا عادت دارند کارهاشون را گردن تحویلدارها بندازند . با همه خدمات بانکی ها از اول مشکل داشتما. شاید خودم زمانی خدمت بانکی بشم همین رویه را تکرار کنم. ولی سعی خواهم کرد کارهای خودم را خودم انجام بدم.

حرف دوم- امشب اولین شب احیاست . تا اخرین ساعت اداری خبری از تغییر ساعت اداری فردا نشد . با خودمون می گفتیم چه وضعیه ! از یک طرف توی صدا و سیما تبلیغ می کنند که بریم مساجد و تا صبح گریه و ناله کنیم. از اون طرف میگن صبح زودبیایید سرکار.تا ایتکه ـخر شب رئیس پیامک زد که فردا ساعت 9 درب شعبه باز میشه. کلی خوشحال شدم. یک دل سیر می خوابم. بس که در طول ماه رمضان کم خوابی داشتم کلافه شدم.

خلاصه اگه قسمت باشه امشب دعای جوشن کبیر را می خونم. و قرآن سرمیگیرم. دلارام هم هنوز نخوابیده. انگاری دوست داره اونم احیا بگیره. پارسال این موقع 2-3 ماهش بیشتر نبود . چقدر دعا کردیم که ایشالله سالم به دنیا بیاد. خداراشکر خدا دعایمان راا جابت کرد. التماس دعا.