سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :12
کل بازدید :66974
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/2/29
8:45 ص

حرف اول- امروز دلارام بالاخره خودش تونست بنشینه. یعنی تونست بدون کمک گرفتن از ما از حالت درازکش به حالت نشسته بره. خیلی هیجان انگیز بود و من از این صحنه فیلم گرفتم . منتها موقع تغییر حالت از نشسته به دراز کش یک کم گیر داره. اونم بهخ اطر اینه که پای جلوییش مزاحمش میشه. ولی نهایت تلاشش را می کنه که پای جلوییش را جمع کنه تا به حالت درازکش دربیاد. نمونه اش امشب که همین تلاشش باعث شد تعادلش را از دست بده و به کله بخوره رو زمین. کلی گریه کرد دخترم. بمیرم براش.

و اما در مورد گریه های شبانه اش ، ما پریشب بردیمش دکتر . فکرمی کردیم عفونت گوش داشته باشه. ولی دکتر دهان و گوشش را معاینه کرد و گفت به خاطر دندان درآوردنه که بی قراری می کنه . چیز خاصی نیست . یک قطره ای داد که به لثه هایش بمالیم تا دردش کمتر بشه. خلاصه الحمدالله شبها بهتر شده. ولی خب تا پاسی از شب بیدار می مونه دیگه. یک کم هم تقصیر خودمونه . به خاطر ماه رمضان ، برنامه خواب و خوراکمون بهم خورده. بچه مون هم تابع ماست دیگه . ایشالله از بعد ماه رمضان ما هم زودتر می خوابیم که بچه زودتر بخوابه .

از خوراک جدیدش بگم که یواش یواش داره مثل ما غذا می خوره . توی سوپش جو بکار می بریم. یا اینکه یک کم زرده تخم مرغ می خوره .گوشت و مرغ را هم داخل پستونکش م یذاریم و مک می زنه که آبش دربیاد . از میوه ها فقط سیب و گلابی فعلا  میتونه بخوره . راستی عاشق خوردن نون  سنگک هستش. البته نمی خوره. فقط به لثه اش می کشه که خارش لثه اش کاهش پیدا کنه . ولی باید مراقبش باشیم که تکه های نان وارد دهانش نمیشه.

از بازی های جدیدش باید بگم عاشق کوبیدن دست روی کیبورد کامپیوترم هستش. انقدر می کوبه که صدای اسپیکر مادربرد درمیاد . ا زحالا می خوا بگه می خواد مهندس کامپیوتر بشه ها . خلاصه همش بازی می خواد . مخصوصا اینکه همبازی می خواد که کلا وقت ما را می گیره . برای همین یک تاب مخصوص نوزاد و کودک خریدم و به بالفیکس وصل کردم که یک ربع نیم ساعتی اقلا مشغول باشه . دیگه کمردرد کردیم از بس بلندش کردیم. ماشاله اضافه وزن هم داره . سخته برای ما.

حرف دوم- درمورد توافق هسته ای که دکتر ظریف (وزیر امور خارجه) با پنج قدرت هسته ای انجام داد باید بگم قدم مثبتی بود در جهت خارج شدن ایران از انزوای جهانی. من این موفقیت را به مردم کشورم تبریک میگم. هر چند حس می کنم موانع زیادی پیش رو وجود خواهد داشت اما همین که مقتدارانه با ایشان مذاکره کرده ایم و بیشترین امتیازات را گرفتیم و کمترین امتیازات را دادیم جای تقدیر  داره . واقعا وزارت امور خارجه فعلی ما دست کسانی است که این کاره اند .واقعا باید بهشون تبریک گفت . من مطمئن هستم اگر در دوره آینده ریاست جمهوری ، آقای ظریف کاندیدا بشه رای خواهد آورد.

اما ما توی شعبه از لج مهدی که مخالف صددرصد دولت روحانی هستش کلی شادی می کردیم که این توافق حاصل شده . من نمی فهمم این بشر چرا انقدر با گفتگو و مذاکره مخالفه. همش دوست داره جلوی قدرتها قلدری کنیم. خب نمیشه . زور آزمایی هم قاعده خودش را داره . قدرتهای جهان انقدرها هم دست و پاشون بسته نیست. ما می تونیم در عین حفظ ارزشها و متفع خودمون ، با اونها هم مذاکره کنیم. همین که شیوخ عربی از این توافق عصبانی هستند نشانه این است که ما موفق بوده ایم.